7 czerwca 2020

Maseczka na szydełku

Nie mogłam doczekać się chwil, kiedy znów będę mogła oddychać swobodnie świeżym powietrzem. Najbardziej lubię zapach po delikatnej mżawce padającej cały dzień. Na dworze jest wtedy tak rześko i świeżo. Mimo to nie zapominam o pewnej rzeczy, którą zawsze mam przy sobie.
Wzór: wzorowałam się na Smiple crochet face mask
Włóczka: Vlna Hep Camilla Batik (kol. 9604) - 100% bawełna
Szydełko: Clover Amour rozm. 3.5

Maseczka na szydełku z miejscem na filtr

Od połowy marca 2020 uczyłam się życia w innej (niż dotychczas) rzeczywistości. Wciąż łapię się na tym, że brakuje mi wielu rzeczy, które do niedawna były oczywiste. 

Wyjście z domu do niedawna:
Klucze, telefon, portfel...
Wyjście z domu podczas pandemii:
Klucze, telefon, portfel, maseczka, odkażacz...
Da się? Oczywiście, że tak! Dla chcącego nic trudnego!
Tym razem nie mierzyłam tej maseczki ponieważ była robiona dla koleżanki.
Kolory za to nie są przypadkowe - pasują jej do włosów :D
Najtrudniejsze było ograniczenie bezpośrednich kontaktów z innymi. Musiałam polubić rozmowy telefoniczne:
Ostatnio wyszydełkowałam maseczki dla całej rodziny
A nie chcesz ich więcej zrobić?
 - tak brzmiał fragment jednej z nich. Po zrobieniu kilku zaplanowanych wcześniej prac stwierdziłam, że mogę się zabrać za kolejną szydełkową maseczkę. Tym razem zrobiłam dodatkowe miejsce na filtr.
Właśnie w to miejsce można włożyć przycięty filtr. 
Więcej maseczek nie planuję, a co z tego wyjdzie? Czas pokaże...

4 komentarzy

  1. Świetna :-) Chyba też spróbuję zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna maseczka :) Ja niestety wybieram coraz cieńsze i delikatniejsze, bo czasami bardzo ciężko mi się przez nie oddycha. Dobrze, że na dworze można już chodzić bez, bo było ciężko :(. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem coś o tym, chociaż najlepiej mi się używa właśnie tych szydełkowych. Mam też materiałowe, ale w nich to nawet w sklepie jest mi trudno oddychać :) Też Kasiu Cię serdecznie i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!