niedziela, 14 sierpnia 2016

# serwety

Czerwona serweta

Witajcie :) Dalej w wakacyjnym nastroju, ja w dalszym ciągu w wakacyjnym pędzie - nie wiem jak Wy, ale ja jakoś w wakacje mam mniej czasu niż poza nimi... Otóż chciałam Wam pokazać serwetę, którą robiłam specjalnie dla Koleżanki - wraz z całą Rodzinką ugościli nas w swoim domku w Kielcach i tam też trafiła taka oto ozdoba stołu czy szafki ;) Mam nadzieję, że nowym Właścicielom w jesienny czy zimowy wieczór przypomni o znajomych znad morza :) Kolor czerwony wybrałam dlatego, że przypomina mi piękne zachody słońca właśnie znad morza :)


Kordonek MAXI Altin Basak
Wzór: Szydełkowe Serwetki 2/2016


14 komentarzy:

  1. Śliczna, w pięknym czerwonym kolorze! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor "na żywo" jeszcze ładniej się prezentował :) A czerwień uwielbiam - dobrze mie się kojarzy :)

      Usuń
  2. Mi rowniez bardzo sie podoba i pieknie wyglada na szafce pod telewizorem ;) Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) i że się gdzieś "wpasowała" do wystroju ;) mam nadzieję, że będzie Wam o nas przypominać :*

      Usuń
  3. Cudowna serwetka.Śliczny kolor i wzór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Równiez przesyłam słoneczne i nadmorskie pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Szczęśliwy biały miś, bo z piękną czerwona serwetką dla dziewczyny aa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak romantycznie się zrobiło ;) rozmarzyłam się ;)

      Usuń
  5. Będzie idealna przy dekoracjach bożonarodzeniowych 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Super serwetka i kolor bardzo fajny! Koleżanka na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ta czerwień na żywo jest jeszcze piękniejsza :) Koleżance na szafce pod telewizorem pod pasowała :)

      Usuń
  7. Ciekawy kolor, żywy, chociaż zapewne nie będzie pasował do nowoczesnych wnętrz. Tam góruje biały, szary i beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor, owszem żywy i tutaj chyba też się pojawia troszkę kwestia gustu, ja zawsze uwielbiałam czerwony (to swoją drogą, więc mi pasował ten kolor do wszystkiego), ale czerwień ładnie przełamuje szary, więc do szaro - białych wnętrz według mnie jak najbardziej :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy