wtorek, 2 sierpnia 2016

# przechowywanie

Koszyki łazienkowe

Pamiętacie, jak wstawiłam post z koszykami łazienkowymi w trakcie tworzenia (wpis ten możecie znaleźć TUTAJ)? Teraz chciałam Wam je pokazać już zrobione, ustawione na półeczce u szczęśliwej (mam nadzieję) Właścicielki :) jestem ciekawa, co w nich będzie :) ja sama mam kilka drobiazgów które z chęcią bym do nich wrzuciła, także nic, tylko wydziergać i sobie, ale wiadomo - szewc bez butów chodzi ;) 

Sznurek bawełniany bez rdzenia
Szydełko Akrylowe rozm. 9

20 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło :) Śliczna ta kremowa 'koronka' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze koszyki na kosmetyki! :) - MEGA szczęśliwa i zadowolona Właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Tobie radość :*

      Usuń
  3. Sątakie urocze! Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, ale takie materiałowe dodatki w łazience nie za dobrze się sprawdzają, bo szybko łapią wilgoć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam się później Właścicielki jak się sprawują, dzięki za uwagę, aczkolwiek ja posiadam taki jeden, trzymam w nim podręczne kosmetyki, w grudniu minie rok jak jest w łazience i jeszcze nic się z nim nie dzieje, także może to zależy też od ilości wilgoci, pary, czy łazienka z oknem, czy nie... Ja w każdym razie w przyszłości planuję jeszcze więcej takich koszyczków - u mnie się sprawdzają :)

      Usuń
  5. Prezentują się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę umiejętności, ja mam dwie lewe ręce do takich prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd pamiętam robiłam bransoletki z muliny, potem indiańskie warkoczyki, zawsze ta mulina mi towarzyszyła i już z nią i z włóczkami zostałam ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładne! Uwielbiam różne koszyki, sama mam ich pełno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) My póki co mamy mnóstwo pudełek, ale właśnie ten typ formy przechowywania jest najlepszy :) A koszyczki dodatkowo dają wnętrzu ładnego wyglądu :)

      Usuń
  8. Koszyczki są prześliczne :) A z tym szewcem bez butów to bardzo dobrze znam temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chyba nikt tak nie zrozumie Twórcy, jak inny Twórca :D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy

Kursor stworzono na profilki.pl