13 sierpnia 2023

Kolczyki kwiaty na szydełku

Mogę zamówić u Ciebie takie kolczyki?
Zapytała koleżanka, po czym pokazała mi zdjęcie szydełkowych kolczyków.
Nieeee!
Odpowiedziałam.
Na białym tle leżą dwa kolczyki w kształcie kwiatów. Płatki są pofalowane w kolorze liliowym, środek w kolorze beżowym. Nad kolczykami leżą czerwone tulipany.
Kordonek nie pamiętam jaki, fiolet jest delikatnie połyskujący
Szydełko: Clover Amour rozm 1.5
Wzór darmowy The Loopy Little Flower
Średnica kolczyków to około 2-2,5 cm, długość około 4 cm

Kolczyki kwiaty na szydełku

Pewnie jesteście ciekawi dlaczego się nie zgodziłam...

Koleżanka chciała kolczyki w kształcie kwiatów w kolorze fioletu.

Pamiętałam, jej jedną z bluzek w kolorze bzu z beżową koronką przy dekolcie.
Na drewnianym drzewku ze sklejki wisi para kolczyków w kształcie kwiatów. Płatki są pofalowane w kolorze liliowym, środek w kolorze beżowym.
Już tutaj prezentują się pięknie. Naprawdę jestem z nich bardzo zadowolona.
Długo nie mogłam znaleźć idealnych bigli. Nie ma problemów nie do rozwiązania. Czasami wymaga to więcej czasu, zapału i cierpliwości. Najtrudniej było mi nazwać produkt, którego szukałam, ale w końcu się udało.

Znalazłam!

Kolczyki zrobiłam.
Na białym tle leży para kolczyków w kształcie kwiatów. Płatki są pofalowane w kolorze liliowym, środek w kolorze beżowym.
Trochę elegancji, trochę dziewczęcego uroku, trochę natury. W nich jest wszystko.
Do bluzki pasują idealnie. Ale nie tylko do bluzki! Pasują idealnie do koleżanki!
Zgadnijcie kiedy je dostała?
Na urodziny!

Miałam idealny prezent: wymarzony przez nią i prosto z serca ode mnie.
Lubicie własnoręcznie robione prezenty?
Na białym tle leżą dwa kolczyki w kształcie kwiatów. Płatki są pofalowane w kolorze liliowym, środek w kolorze beżowym. Nad kolczykami leżą czerwone tulipany.
Podobają mi się tak bardzo, że sama bym takie chciała.
Niestety bardzo rzadko robię jakąś rzecz więcej niż jeden raz!

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!