30 lipca 2023

Zakładka do książki i bransoletka z kamieni

Miałam niepowtarzalną okazję uczestniczyć mentalnie (wprawdzie w niewielkiej części) podczas powstawania nowego, polskiego wydawnictwa.

Wierzę całą sobą, że droga, mimo zakrętów i wzniesień zaprowadzi właścicieli do ogromnego sukcesu (liczę na skalę światową).

Stąd drobny upominek, ale prosto z serca...
Na otwartej książce leży szydełkowa zakładka do książki w kształcie czerwono żółtej róży z jasnozieloną łodygą zakończoną listkiem. Na dole zdjęcia leżą żółte tulipany.
Kordonek Maxi Altin Basak
Szydełko: Clover Amour 1.5
Wzór darmowy: Crochet flowers the roses 

Szydełkowa zakładka do książki

Kolejna książka wydana przez Karolinę Winiarską "Diament i Róża" zasługiwała na zakładkę. W tym wypadku nie miałam żadnych wątpliwości, że powinna być nią róża. Tutaj sam tytuł pokierował moją wyobraźnią...
na środku zdjęcia leży zwinięta w ślimaka szydełkowa zakładka do książki w kształcie czerwono żółtej róży z jasnozieloną łodygą zakończoną listkiem. W lewym górnym rogu leżą żółte tulipany.
Róża ma mnóstwo symboli. Jednak ten, który pasuje do niej najbardziej, to pasja.
Niech trwa, mimo przeszkód.
Książkę przeczytałam bardzo szybko. Jak się okazało w powieści oprócz kwiatów pojawiła się również postać o wdzięcznym imieniu Rose (Róża) - bardzo mądra, ciesząca się każdą minutą życia, wspierająca, ale nie narzucająca swojego zdania. Sama historia jest o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi, dalekiej podróży do Afryki i niekiedy przewrotnym życiu, którego upadki prowadzą do jeszcze większych wzlotów.
Jest dokładnie tak jak myślisz!
To jest reklama, bo książka zasługuje na miejsce na Twojej półce...

Bransoletka z kamieni naturalnych

Diament jest najtwardszą substancją występującą w przyrodzie. Jest symbolem 
  • niezniszczalności,
  • trwałości,
  • doskonałości,
  • szczerych intencji.
Stąd jedna z zawieszek. Druga, piórko jest symbolem
  • wewnętrznej siły,
  • inspiracji,
  • artystycznej duszy,
  • dla przyjaciółki (dzisiaj jest Dzień Przyjaźni - pamiętacie o swoich przyjaciołach?).
Puzzel z kolei, hmmm, to już bardzo prywatny element, którego druga część jest na mojej bransoletce, żebyśmy nigdy nie zapomniały o 
  • wzajemnym wsparciu
  • motywacji
  • tym, że jesteśmy "na dobre i na złe".
W białym pudełku z czarną gąbką leży granatowa bransoletka wykonana z kamieni naturalnych (agat, tygrysie oko) z trzema srebrnymi przywieszkami w kształcie puzzla, piórka, diamentu.
Bransoletka ta elegancka, wypełniona symbolami, wykonana została z agatów i tygrysich oczu.
Oprócz widocznych symboli i elegancji ma za zadanie przypominać o sukcesie oraz dodawać pewności siebie szczególnie w chwilach zwątpienia.
Proces otwarcia wydawnictwa trwał ponad rok. Udało się wydać pierwszą książkę Karoliny Winiarskiej "Diament i Róża". Czekam na kolejne publikacje, a Was gorąco zachęcam do zajrzenia na stronę i wspierania polskich przedsiębiorców. Jeżeli wśród Was jest ktoś, kto pisze książki - pamiętajcie, że i tu możecie spróbować swoich sił, aby je wydawać! Powodzenia!
Przeszła Wam kiedyś przez głowę myśl o napisaniu i wydaniu książki? Mi tak, nawet mam pomysł, ale nie mam odwagi.
Na środku zdjęcia leży szydełkowa zakładka do książki w kształcie czerwono żółtej róży z jasnozieloną łodygą zakończoną listkiem. Po lewej stronie leży bukiet żółtych tulipanów.
Powiem Wam w tajemnicy, że kolejna zakładka będzie w kolorze czerwonym. Dlaczego? Bo tytuł kolejnej powieści Karoliny Winiarskiej będzie zaczynał się na literę "N" - ale ciiiiicho sza...

 

6 komentarzy

  1. Cudna ta zakładka! I jak najbardziej a'propos :)
    Ja też zawsze miałam marzenie, żeby napisać książkę. I jakiś czas temu zdałam sobie sprawę, że już je realizuję. Prowadzę blog i to jest moja książka :) Zapraszam i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nasze blogi są formą książki, każda praca opatrzona jest pewną historią, także gratuluję (poniekąd) spełnionego marzenia :)

      Usuń
  2. Śliczna zakładka. Też marzyłam o tym by wydać książkę, a teraz prowadzę tak jak Ty blog: https://kordonkowapasja.wordpress.com/. Niestety nie jest jeszcze widoczny w Google:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydanie książki jest procesem długotrwałym, dlatego nie zniechęcaj się pisaniem bloga, czy tym bardziej jego widocznością. Rób to co kochasz, to co czujesz, a efekty same przyjdą, trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!