31 stycznia 2021

Czapka dla lalki na szydełku

Nie spodziewałam się, że szydełkowe ubrania dla lalek cieszą się ogromną popularnością. we wrześniu 2020 roku w małe rączki trafiła czerwona sukienka dla lalki. Wtedy jeszcze nie myślałam, że lalka będzie potrzebować kolejnych akcesoriów.
Kordonek: Maxi Altin Basak i żółta - nie mam pojęcia jaka
Szydełko: Clover Amour rozm. 1,25
Wzór własny (do zrobienia wykorzystałam słupki reliefowe przednie i tylne wykonywane na zmianę)

Szydełkowa czapka dla lalki

Wraz z nadejściem zimy okazało się, że pewnej lalce brakowało ciepłej, zimowej czapki. Zaczęłam dziergać. Praca szła mi szybko i przyjemnie. Z każdym kolejnym rządkiem z radością obserwowałam efekty swojej pracy. Kiedy czapka była gotowa, nadszedł czas na wykończenie...
O nie! Nie mam już złotego kordonka, którym wykańczałam sukienkę. Co teraz? Myśl kobieto, myśl...
Niestety w moich zapasach nie znalazłam żadnej złotej nitki... Próbowałam dopasować inne kolory. Mój wybór padł na kolor żółty.
Cały czas fotografia nie jest moją mocną stroną. Cięgle się uczę.
Co urzekło mnie w tym zdjęciu?
Wiem, że daleko mu do ideału, ale patrząc na nie czuję wyjątkowy klimat.

Nie jest idealnie. Widać, że nie jest to komplet, ale (zawsze znajdzie się jakieś "ale"):

  • po raz kolejny widziałam radość w dziewczęcych oczach,
  • czapka może pasować do innych kreacji, nie tylko tej eleganckiej,
  • zawsze można zmienić wykończenie. 
Ta zimowa czapeczka dała mi cenną lekcję:
  • nie zawsze musi być spójnie,
  • nie zawsze wyjdzie nam idealnie,
  • nie zawsze nasze wątpliwości muszą być uzasadnione.
Dla mnie najważniejsza jednak jest radość obdarowanej.
Różnicy kolorów nie da się ukryć,
ale świat widziany oczami dziecka wcale nie musi być tak idealny jak nas - dorosłych.
Dalej? niech się dzieje wola nieba!
Moja ukochana lalka postanowiła przymierzyć czapeczkę.
Nieoficjalnie dowiedziałam się, że też o takiej marzy...

 

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!