15 marca 2020

Szydełkowe etui na telefon + WYNIKI ROZDANIA

Mój stary telefon był wspaniały. Spełniał wszystkie moje oczekiwania i posiadał jedynie funkcje z których korzystałam. Niestety się popsuł. Po kilku latach używania nie było sensu go naprawiać.
No cóż, takie czasy...
 Szybko podjęłam decyzję o nowym modelu. Moje zaskoczenie było ogromne!

Włóczka: Holly la Passion od Kamart
Szydełko: Clover Amour 3.5
Wzór: Titan Tapestry Crochet Bag od Crochet 365 Knit Too
Wymiary pokrowca: długość 17 cm, szerokość 8 cm.

Etui na telefon na szydełku

Kiedy wyjęłam nabytek z pudełka okazało się, że już był "ubrany" w takie przezroczyste etui. 
Szkoda zmieniać.
Pomyślałam, ale od razu zdałam sobie sprawę, że przydałoby się jednak coś, co ochroni nie tylko tył telefonu, ale też szybkę (w razie "w").

W 2016 roku zamówiłam włóczkę z przeznaczeniem na Mochilla Bag. Ba! Miałam wzór i zaczęłam ją dziergać! Pamiętam, że efekt mi się bardzo nie podobał. Po roku leżenia sprułam fragment torby, który zrobiłam, a włóczkę zwinęłam w kłębki i tak leżała i czekała...
Teraz mam świetną okazję, aby spróbować tej techniki!
Zainspirowana etui jakie dostałam od Uli piszącej bloga Szydełkiem... w wolnej chwili  postanowiłam, że czasem warto jest zacząć od mniejszych rzeczy...
Tu widać wszystkie mankamenty, sama podstawa nie jest idealna,
no i tylna strona jest zdecydowanie bardziej krzywa niż przednia ;)
Najwięcej czasu zajęło mi poszukiwanie odpowiedniego wzoru. W końcu znalazłam! Niby zwyczajny, dla mnie prosty i matematyczny.
Ten jest idealny!
Stwierdziłam i zabrałam się do pracy.
Z przodu prezentuje się całkiem nieźle jak na pierwszy raz.
Teraz już wiem, że sama technika nie jest trudna, wyszło mi na pewno lepiej niż torba kilka lat temu. Może to jeszcze nie jest mistrzostwo, ale jak na pierwszy raz, to jestem bardzo zadowolona. Z dumą korzystam z mojego etui, a telefon się z nim w zasadzie nie rozstaje.
W dłoni wygląda jeszcze ładniej :P
 Chciałam jakoś urozmaicić mój pokrowiec, więc doszyłam słodki guziczek i doczepiłam łańcuszek, ale szczerze Wam powiem, że z tej opcji zamykania w ogóle nie korzystam ;)
Słodki cukiereczek na dokładkę :)

Wyniki rozdania

Wiem, że czekacie na to z niecierpliwością :) 

Do losowania numerów wykorzystałam koło fortuny, dlaczego? Bo wczoraj był Dzień Liczby "PI", która z kołem najczęściej się kojarzy ;)

Zgodnie z obietnicą i radością chciałabym ogłosić, że książkę:

"220 splotów szydełkowych" otrzymują:
Katarzyna
Katarzyna
Ania
Monika
"450 ściegów na drutach" wędruje do:
Kingusia11
Gałganki Ewy
Unknown z numerem 6 
Każda osoba dostała numerek. Jeżeli ich nie widzicie, to na dole strony jest przycisk "Wczytaj więcej" - wystarczy kliknąć, a pokażą Wam się wszystkie komentarze i odpowiedzi.

Zgodnie z zasadami Zwycięzców proszę o przesłanie mi swoich danych adresowych oraz wylosowanego numerka (żebym nie pomyliła książek) na maila: szydelkowecudasie@gmail.com . Na dane czekam do 18.03.2020 do godz. 23:59. Brak maila w tym czasie świadczy o rezygnacji z nagrody. Będę wówczas losować kolejną osobę.

Kolejne Zwyciężczynie

W związku z tym, że tylko 1 osoba podała mi w terminie dane do wysyłki nagrody, rozlosowałam kolejne zwycięskie numery. Proszę o przesłanie danych do wysyłki, do dnia 22.02.2020 do godziny 23:59. Brak danych skutkuje kolejnym losowaniem.
Aneta Jez
Pisanko
Dorota W.
Szydełkowa Pasja Kaśki
Ela S.
Justyna

Podejście nr 3

Zostały mi dwie książki do rozdania. Jesteśmy po kolejnym losowaniu. Na dane do wysyłki czekam do dnia 30.03.2020 do godziny 23:59.
Ewelinka
Iwona R.

Podejście nr 4

Nadal mam dwie książki. Może tym razem się ktoś zgłosi? Chociaż muszę przyznać, że zabawa w losowanie bardzo nam się spodobała :)
Na dane do wysyłki czekam do dnia 06.04.2020 do godziny 23:59.
Marzena
Ilona

Podejście nr 5

I ostatnia książka! Czy przyjmiesz szczęście? Na dane do wysyłki czekam do dnia 08.04.2020 do godziny 23:59.

Antek

Podejście nr 6

Będzie odzew? Na dane do wysyłki czekam do dnia 10.04.2020 do godziny 23:59.
Monika

Podejście nr 7

Przyjdzie ten zajączek, czy będziemy dalej się bawić? Ze względu na okres Wielkanocnych Świąt na dane do wysyłki czekam do dnia 14.04.2020 do godziny 23:59.
Małgorzata Ewa Frankowska

Podejście nr 8

Na dane do wysyłki czekam do dnia 16.04.2020 do godziny 23:59. Dane proszę przesłać na adres: szydelkowecudasie@gmail.com. W przeciwnym razie będę losować dalej.
Nika

Książki postaram się wysłać jak najszybciej, ale przez obecną sytuację najważniejsze dla mnie jest zdrowie i bezpieczeństwo. Nawet nie wiem, czy poczta jest czynna i chciałabym tam się udać tylko raz, dlatego będę czekać na wszystkie dane do wysyłki.

Gratuluję i wszystkim dziękuję za super zabawę :) 


8 komentarzy

  1. Etui jest śliczne pod każdym względem i jeszcze jak praktyczne . Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Przydaje się! Sama nawet się nie spodziewałam, że będzie aż tak dużo w użyciu :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Witam serdecznie...dziękuję za super wygraną. Dane do wysyłki wraz ze szczęśliwym numerem zostały już wysłane na adres wskazany w poście.
    Raz jeszcze dziękuję za super konkurs i nagrodę, której już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam Ela. S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie i serdecznie gratuluję :) Cieszę się, że mogłam sprawić komuś radość. Mail dotarł :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Śliczne! Bardzo podoba mi się kontrastowa kolorystyka, ale przede wszystkim ten geometryczny wzór. Prosto i elegancko :).
    Gratuluję wszystkim i dziękuję ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szukałam właśnie takiego matematycznego wzorku, dodatkowo podoba mi się przejście kolorystyczne z większych rombów (takie miały być), w mniejsze punkty :)

      Usuń
  4. Moje podejście do gobelinowego ściegu to była raz: droga przez mękę, a dwa: fatalny efekt końcowy^^" Nigdy więcej do niego nie podeszłam, ale jak widzę takie cudne etui to kto wie... :) Wyszło naprawdę fachowo, wierzyć się nie chce, że to dopiero Twoja druga próba z tym ściegiem! Jak dla mnie, rób tego więcej, wychodzi super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale powiem Ci, że zajęło mi to dobrych kilka lat zanim podeszłam do próby drugi raz - wszystko przed Tobą :) A ja będę ćwiczyć dalej :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!