4 października 2016

Miły gest

Moi Drodzy, namnożyło mi się tych postów do pisania, także po kolei :) zamiast robótki dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć, co miłego mi się niedawno przytrafiło. Otóż nawet nie wiem, jak to się stało, że Marcina poznałam, na popularnym portalu społecznościowym. Jest to niezwykle utalentowany mężczyzna o wielkim sercu. Któregoś dnia pokazał mi nowe propozycje loga dla potrzeb swoich zainteresowań. Bardzo mi się spodobały... I nagle, dostaję wiadomość od Marcina z logami dla mnie. Zupełnie bezinteresownie, tak po prostu... Jestem do tej pory bardzo mile zaskoczona i za ten gest i pracę, tu i teraz, bardzo Ci Marcinie dziękuję! I jednocześnie zapraszam do odwiedzin u Marcina (wystarczy kliknąć w imię w tym wpisie), a pokażą się Wam strony bezpośrednio do Marcina działalności, jak i do jego klubu, który również, zupełnie bezinteresownie, prowadzi (drugi link). 



8 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!