czwartek, 26 maja 2016

# do ubrania

Buciki licytacja

No to zaczynam :) początkowo pokażę Wam szybciutko i w skrócie moje stare prace, z których już jestem zadowolona. Z każdą robótką wiąże się jakaś historia, także w miarę wolnego czasu będę wrzucać po kolei moje prace. Później już będzie na bieżąco :)



Te buciki zostały zrobione na licytację związaną z akcją charytatywną dla dziewczyny walczącej z poważną chorobą. Znalazł się an nie kupiec, także byłam bardzo szczęśliwa, bo była to moja taka pierwsza akcja i udało się pomóc.

8 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiałam takie ręczne prace, podziwiam cierpliwość i konsekwencję! Buciki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za Twój komentarz i miłe słowo :)

      Usuń
  2. Piękne buciki i w dodatku bardzo ładnie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy

Kursor stworzono na profilki.pl