26 maja 2016

Przywitanie

13 dni temu skończyłam 30 lat i postanowiłam zacząć przygodę z blogiem. Dzisiaj Dzień Matki i mój pierwszy wpis :) Na imię mam Iwona i chciałabym się z Wami podzielić moimi szydełkowymi pracami. Dłubię szydełkiem w każdej wolnej chwili, pomysłów mnóstwo, zapasów włóczek mnóstwo, czasu niewiele, ale codziennie chociaż kilka oczek muszę zamotać :) Przygodę z szydełkiem zaczęłam (wbrew pozorom) niedawno, bo jakieś 3 lata temu. Na początku jednak nie byłam tak "zaplątana". Zachęciła mnie koleżanka i tak się zaczęło. Jestem samoukiem, wszystko, czego się nauczyłam, to tylko dzięki uprzejmości mnóstwa ludzi, którzy swoją wiedzą podzielili się w internecie. Szydełkuję dla siebie i innych. Nie mam za to doświadczenia w pisaniu bloga, ale myślę, że i tu dojdę do wprawy, także chętnie przyjmę wszelkie uwagi i rady :) Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że będzie nam tu razem fajnie ;)


Wszystkim Mamom w dnu dzisiejszym życzę mnóstwa radości, spokoju i cierpliwości. STO LAT MAMUŚKI!!!

4 komentarzy

  1. Ja sie tu z mila chęcią rozgoszcze 😊 kw

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Kochana, jesteś moją pierwszą Fanką :) cóż za radość, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. We mnie wiesz ze masz wiernego stalego fana :* i sledzic na pewno bede na bierzaco. A jak mnie nauczysz na wizycie u nas to sie bede chwalic ;) Salsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Salsa, już niedługo dostaniesz prywatne lekcje i będę czekać na Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!