20 lutego 2022

Szydełkowy upominek na ślub

Jak kreatywnie można uczcić jeden z ważniejszych dni dwójki osób?
Odpowiedź na to pytanie spędzała mi sen z powiek.

Pomysł przyszedł nagle...
po lewej stronie butelka wina włożona w beżowy szydełkowy koszyczek ozdobiony szydełkowymi kwiatkami. z prawej strony papierowa torba z serduszkami. Z przodu kartka na ślub wykonana ręcznie z szydełkowymi kwiatkami.
Sznurek na butelkowe etui - jeden z pierwszych od Fabryka Sznurka,
kwiatki wykonane z kordonka Ariadna ADA
Szydełka Clover Amour rozm. 4.0 i 1.25
Wzór na butelkę - kombinowany, wzory na kwiatki od Sheruknitting

Szydełkowy upominek na ślub

Dostaliśmy zawiadomienie o ślubie.

W naszym regionie jest to dość popularne. Państwo Młodzi zawiadamiają o ceremonii zaślubin.

Zwykle kupujemy kwiaty, dołączamy kartkę i udajemy się na miejsce.

W związku z tym iż Panna Młoda jest dla nas wyjątkową osobą, zapytałam, co moglibyśmy im podarować?

Zamiast kwiatów zażyczyli sobie wino.
Butelka wina w szydełkowym, kremowym otulaczu ozdobionym brązowo-beżowymi kwiatkami, których środki ozdabiają perełki.
Nawet nie wiecie ile przyjemności sprawiło mi zrobienie tego "koszyczka" - czy Wy też tak macie, że każdy projekt musicie "poczuć" w sercu?
Moja natura jednak podpowiadała mi, aby podarować im coś jeszcze, coś prosto z serca, coś, co zostanie z nimi na dłużej...

Przypomniał mi się otulacz na butelkę, który zrobiłam w 2016 roku.

Po 6 latach 
  • ćwiczeń, 
  • prób, 
  • nauki 
powstał 
  • nowy, 
  • inny 
  • i wyjątkowy 
koszyczek na butelkę.
Butelka wina w szydełkowym, kremowym otulaczu ozdobionym brązowo-beżowymi kwiatkami, których środki ozdabiają perełki.
Perełki do kwiatków zostały doszyte dzięki laastaris.
Dodatkowo zamówiłam u laastaris kartkę i torebkę. 
STOP!
Tutaj muszę się na chwilę zatrzymać, bo współpraca ułożyła się cudownie. Indywidualne podejście artystki, wysłuchanie moich próśb i 100% współpraca zaowocowała wspaniałym współgrającym ze sobą upominkiem. 
kartka na ślub w kolorach i odcieniach beżu i brązu, ozdobiona szydełkowymi kwiatkami.
Dzięki współpracy z laastaris powstała jedyna w swoim rodzaju kartka ślubna łącząca dwie dusze,
które wiąże pasja.
Kwiatki na szydełku mojego wykonania of course!
Mam nadzieję, że daliśmy Młodym wspaniałą pamiątkę...
Moi Drodzy - mimo, że Wasz dzień był w czerwcu 2021 to każdego dnia życzymy Wam abyście każdego dnia wspominali chwile dzięki którym rozpoczęliście wspólne życie. Bądźcie szczęśliwi i codziennie kroczcie razem przez życie!

po lewej stronie butelka wina włożona w beżowy szydełkowy koszyczek ozdobiony szydełkowymi kwiatkami. z prawej strony papierowa torba z serduszkami. Z przodu kartka na ślub wykonana ręcznie z szydełkowymi kwiatkami.
Zdjęcie pełne pasji i szczerych życzeń...

5 komentarzy

  1. Robiłam już otulacze na butelki wina, ale nie wpadłam na to, by wykonać jeden na ślub... co za wstyd =D w maju czekają mnie 2 wesela, może zdążę się na któryś wyrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że fajna alternatywa dla tradycyjnych torebek :D wiem, że jest już po weselach, ale myślę, że kto jak kto, ale Ty na pewno zdążyłaś zrobić choć jeden :)

      Usuń
  2. Dziękuję i również liczę na to, że będzie nie tylko służył Młodej Parze, a także przypominał o tym wspaniałym dniu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!