11 kwietnia 2021

Jednorożec

Kiedy byłam dzieckiem bardzo chciałam być dorosła. 

Wydawało mi się, że wtedy dopiero zaczyna się życie...
Teraz? O ironio! Chciałabym być dzieckiem.
Szydełkowy jednorożec
Włóczki: Vlna Hep Kory, DMC Natura
Szydełko rozm. 3.0
Wzór darmowy (lekko zmodyfikowany przeze mnie) ze strony KnittingDay

Jednorożec na szydełku

Z biegiem lat zdałam sobie sprawę, że mnóstwo rzeczy się zmieniło.

Coś się zakończyło, coś rozpoczęło - to jest życie.

Mimo, że jestem dorosła, to każdego dnia staram się znajdować w sobie trochę dziecięcej natury:
  • poznaję świat na nowo,
  • cieszę się z drobnych, dla wielu banalnych spraw,
  • znajduję chwilę na robienie czegoś, co naprawdę lubię.
Jednorożec na szydełku
Niestety zapomniałam zmierzyć konika, ale można go postawić na dorosłej, otwartej dłoni -
natomiast nie da się jej zamknąć.
Ale jest jeszcze coś!
  • Uwielbiam spełniać dziecięce marzenia.
  • Uwielbiam patrzeć na dziecięce uśmiechy.
  • Uwielbiam sprawiać radość innym.
Na przełomie 2020/2021 dowiedziałam się o marzeniu siostrzenicy mojego narzeczonego.
 
Wówczas:
  • nie miałam odpowiednich materiałów do jego wykonania,
  • akurat w wakacyjną podróż tradycyjnie zabrałam chustę.
Jednorożec będzie częścią prezentu urodzinowego.

Zdecydowałam.

Crochet unicorn
Jednorożec bajeczny, pastelowy uwielbia zabawy i poznawać przeróżne zakamarki.
  • Maskotkę skończyłam.
  • Paczkę wysłałam.
Życie jednak trochę popsuło plany nas wszystkich...

Podczas telefonicznej rozmowy urodzinowej padło pytanie:
Ciocia, a uszyłaś mi już tego konika?
Hmmm, paczka czeka na Jubilatkę u dziadków i tylko my wiemy, co kryje w środku...
Jednorożec
Jestem ciekawa, czy dostanie jakieś imię...
Może macie jakieś propozycje?

5 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!