wtorek, 23 sierpnia 2016

# zwierzęta

Ośmiornica Elza

"Ta łódź od dawna już płynie do góry dnem, po rozległych bezdrożach wzburzonych mórz." 
(Edyta Bartosiewicz "Rozbitkowie")

Zobaczcie, cóż to nasze Polskie morze wyrzuciło nam na brzeg? Ośmiornicę wzorowaną, na popularnej ostatnio królewnie/księżniczce Elzie. I całe szczęście... Pamiętacie niedawno mój wpis o Ośmiornicy Piracie? Otóż siostra Malucha często mu ją podbierała i to bardzo sprytnymi sposobami ;) niejeden dorosły nie wpadłby na takie pomysły :) tak więc Ośmiornica Elza poleciała już do nowej Właścicielki. Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawowała i że teraz Maluchy "dojdą" do jakiegoś porozumienia :D

Włóczka Basic Cotton i Yarn Art
Szydełko: Clover 2.0

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) dwa razy ją robiłam, w pierwszej coś mi nie pasowało, więc zaczęłam od nowa i się udała, taka jak chciałam :)

      Usuń
  2. Elza wypisz wymaluj :) Piękna jak malowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że udało mi się osiągnąć jej podobiznę :) łatwo nie było, ale efekt zamierzony osiągnięty ;) dziękuję!

      Usuń
  3. Świetny sposób na przedstawienie w nietypowy sposób Elzy^^ Nie jakieś tam lale ;) Super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) czasem właśnie taka kombinacja też jest całkiem ciekawą inspiracją :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te ośmiorniczki, wcześniaczki są szczęsliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dają Maluszkom poczucie bezpieczeństwa :) ja też je lubię :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, proste, ale jednocześnie nietypowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_iwonitki

Kursor stworzono na profilki.pl