niedziela, 26 czerwca 2016

# wystrój wnętrz

Zakładka do książki

Witam w tę upalna niedzielę :) nadszedł czas na pokazanie Wam kolejnego, wykonanego przeze mnie, prezentu. Zakładkę do książki wraz z książką dostała koleżanka mieszkająca na stałe w Irlandii... Stąd pomysł na niewielki upominek, aby mogła zapakować go do bagażu i zabrać ze sobą :) Zakładkę robiłam szydełkiem Clover - póki co mój numer 1 wśród szydełek i została ona delikatnie wykrochmalona, żeby właścicielka mogła z niej bez problemu korzystać ;)

Kordonek KAJA
Wzór: http://cohenna.com/index.php?p=6_13

4 komentarze:

  1. Śliczna, taka delikatna ta zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofuniowo bardzo dziękuję <3 to moja pierwsza i na pewno nie ostatnia ;)

      Usuń
  2. Urocza pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Właścicielka też tak myśli :) dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_iwonitki

Kursor stworzono na profilki.pl