piątek, 27 maja 2016

# serwety

Serwetki

A tak kończy się wyjazd do Teściów. Siostra Męża natchnęła mnie gazetkami, więc dawaj w miacho, tam do kiosku, wybrałam sobie dwie (pierwsze w życiu) gazetki z szydełkowymi serwetkami. Potem pędem do pasmanterii po jakiś kordonek i najtańsze szydełko i wieczorami zasiadałam do rozszyfrowywania schematów i dziergania i tak powstały moje pierwsze w życiu serwetki. 

Kordonek Altin Basak Perle S
Ale wkręciłam się, gazety kupuję na bieżąco, z niecierpliwością czekam na kolejne numery, przymierzam się do obrusa ;) ale to jeszcze trochę, bo po drodze jeszcze mnóstwo pomysłów do zrealizowania. Muszę trochę przystopować, bo mi doba staje się za krótka :P




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) moja pierwsza serwetka w życiu to właśnie ta gwiazdka ;)

      Usuń
  2. Zielone cudnie ustroją Wielkanocny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie i zielona ;) na specjalne zamówienie - do Wielkanocy zdążę :D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy

Kursor stworzono na profilki.pl