piątek, 27 maja 2016

# karuzela

Karuzela

10 komentarzy:

  1. Czadowe stworki. Bez mała do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze przepis poproszę na owoce morza :D

      Usuń
  2. Prawdziwe cudasie! Aż się nieświadomie uśmiechnęłam, gdy je zobaczyłam. zaraz poprawiają nastrój. Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję!!! Cieszę się, że moje prace przywołały uśmiech na Twojej twarzy :) cudowny komentarz, który sprawił, że i ja się uśmiechnęłam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) super, że się Tobie spodobała :)

      Usuń
  4. Ale fajne! Bardzo oryginalne i jedyne w soim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie tworzenie takich wyjątkowych i niepowtarzalnych rzeczy jest tak wciągające w rękodzielnictwie :)

      Usuń
  5. Jaki fajny pomysł, zwierzaki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Taki morski klimat akurat dla nas do domku :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy