środa, 28 grudnia 2016

# włóczki

Salsa Cheval Blanc

Dzisiaj na tapetę biorę włóczkę, która już raczej "wychodzi z mody": Cheval Blanc Salsa.














Dane techniczne:
1) Skład: 60% bawełna, 40% akryl
2) w motku 50 g znajduje się 110 mb włóczki
3) zalecane pranie w 30 stopniach 
4) rozmiar szydełka od 2.00 w zależności od wyrobu
5) cena około 8,30 pln (dane na dzień 28.12.2016)



Z tej włóczki powstała moja pierwsza maskotka Koń, w której widać, że użyłam szydełka zbyt dużego (3.00), także jeżeli chodzi o maskotki, to mając tą wiedzę, co mam na chwilę obecną, spróbowałabym na pewno szydełka 2.50. Samą włóczką robiło mi się bardzo przyjemnie. Jest trochę sztywna, ale nie rozwarstwiała się, mimo, że to była moja pierwsza tego typu praca. Niestety ustąpiła miejsca swoim następczyniom :( No i jest to włóczka, według mnie zaliczana do tych o średniej grubości, co znaczy, że wyroby z niej robione też będą już całkiem fajnych rozmiarów. Minusem na pewno jest to, że jest to włóczka, jak dla mnie, mało wydajna, co znaczy, że taki Koń nie powstał z jednego motka, szarej włóczki miałam dwa motki. Ale myślę, że możliwość łączenia jej z Alize Cotton Gold Plus może zrekompensować tę wydajność, tym bardziej, że Salsa Cheval Blank odchodzi powoli w cień ;) I proszę o wybaczenie, że dzisiaj taki krótki wpis, ale jakieś po Świąteczne zmęczenie mnie dopadło i po prostu padam ;)

6 komentarzy:

  1. Kolejna, której nie znam, ale będę miała na uwadze :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę, to ile nas, Dziewiarek, tyle propozycji włóczek :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest w dotyku przyjemna, ale to nie jest typ Dolphin Baby, czy Alize Softy tylko bardziej Holly La Passion :)

      Usuń
  3. O! Ciekawa włóczka :) nie znałam wcześniej , skład bardzo mi odpowiada , ale szkoda ,że wydajności mała , bo to jednak ważne dla każdej dziewiarki,że włóczka była jak najbardziej wydajna :)

    PS. Konik wyszedł mega :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też patrzę na wydajność włóczki, bo nie lubię związywać hehe :) dzięki wielkie Kochana!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy