środa, 4 stycznia 2017

# włóczki

Sznurek bawełniany 5mm POLIMEX

Dzisiaj, myślę, że większości Wam znany, sznurek bawełniany 5 mm z hurtowni POLIMEX w Łodzi.

Jest to sznurek bez rdzenia. Mimo, że właśnie z nim zaczynałam swoją przygodę ze sznurkiem bawełnianym, to nie miałam problemu ze zszywaniem poszczególnych końców. Sznurek ten jest troszkę sztywny, jednakże na chwilę obecną nie mam porównania, czy każdy taki jest, aczkolwiek niedługo będę pracować na sznurku innej firmy, to porównam :) Marzy mi się dywanik z takiego sznurka, bo wychodzą naprawdę śliczne, ale póki co, z mojej ręki wyszły Kosz na zabawki oraz Koszyki łazienkowe. Oba projekty wykonywałam szydełkiem akrylowym w rozmiarze 9.00. Muszę Wam powiedzieć jedno, ręka mnie bolała okrutnie, myślę, że to kwestia wprawy, jednakże prosto nie było, przy Koszu na zabawki byłam w stanie zrobić na raz jedno okrążenie, więc i czas wykonywania pracy znacznie się wydłużył. Przy Koszykach łazienkowych już było lepiej. Teraz w najbliższych planach będę robić pufę, ale już szydełkiem w rozmiarze 10.00, także zobaczymy. Dzisiaj krótko, bo pora późna, a ja nadal jestem w trakcie pewnego projektu - póki co dziergam, później tylko stworzyć piękny cykl wpisów, także i Wy dowiecie się niedługo cóż to takiego, że pochłania mnóstwo mojego czasu :) Jeżeli macie chwilkę czasu, to napiszcie mi proszę Wasze doświadczenia ze sznurkiem bawełnianym, może jaki polecacie i co najważniejsze chyba dla mnie - jaki rozmiar szydełka preferujecie? :) 

6 komentarzy:

  1. Uuu sznureczkowe wyroby są śliczne, najbardziej lubię sznurek z Miladruciarnia mają mnóstwo kolorów i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tego sklepu mam sznurek na pufę :) dziękuję Kochana, za wskazówki :) skoro Ty go lubisz, to i ja pewnie się przekonam, bo wiem, że wybierasz to, co dobre :D

      Usuń
  2. Ja znam właściwie tylko sznurek z Miladruciarnia i bardzo go lubię :). Co do samego dziergania to zauważyłam, że ważny jest sposób trzymania szydełka. Normalnie trzymam między kciukiem a palcem wskazującym, natomiast przy sznurku szydełko obejmuję czterema palcami (niektórzy tak trzymają łyżkę). Jest zdecydowanie łatwiej i ręka mniej boli :). Ciekawa jestem Twojego porównania sznurka z Miladruciarnia i z Polimexu. Czekam na informacje :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szydełko trzymam tak jak i Ty, ale spróbuję pracę ze sznurkiem robić tak, jak piszesz, być może będzie łatwiej :) na pewno napiszę też o sznurku z Miladruciarnia i wrzucę post z moją opinią na temat obu sznurków :)

      Usuń
  3. Uwielbiam sznurek! W sumie to wszystko co ze sznurka można zrobić:) Koszyczki, poszewki an poduszki, dywaniki itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o poszewkach na poduszki nie pomyślałam :) muszą być fantastyczne!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy

Kursor stworzono na profilki.pl