piątek, 2 grudnia 2016

Mój numerek 3

Moi drodzy Czytelnicy, biorę udział w konkursie "Jak tu nie kochać jesieni" i potrzebuję Waszej pomocy. Zasady głosowania są proste, oglądacie prace i na samym dole strony wpisujecie swoje imię, maila i trzy numerki prac, które Wam się najbardziej spodobały. Będzie mi bardzo miło, jak wśród nich znajdzie się "3" :) jeżeli nie, to i tak zachęcam do głosowania, bo prace są naprawdę śliczne :) głosowanie trwa tylko do 5-tego grudnia, zagłosować można tylko raz i co najważniejsze, numerki nie mogą się powtarzać ;) 
A tutaj link ze stronką: Jak tu nie kochać jesieni.
I już Wam teraz bardzo dziękuję za poświęcenie czasu i oddane głosy :*

18 komentarzy:

  1. Jak tylko wrócę do domu to oczywiście oddam na Ciebie głos :D Damy radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) kto jak nie my? ;)

      Usuń
  2. Byłam, obejrzałam i zagłosowałam :). Komplet bardzo fajny a kolory prawdziwie jesienne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* na Ciebie zawsze mogę liczyć :)

      Usuń
  3. Świetny komplet! Oddam głos wieczorem, kiedy będę mieć więcej czasu. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny komplecik! zaprasza też do mnie na konkurs świąteczny! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) zajrzę na pewno :)

      Usuń
  5. Super komplet. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięstwa!!! W pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny! Od Ciebie dowiedziałam się o zwycięstwie! Zaraz szybko weszłam na stronę, cóż za emocje :) Dziękuję bardzo! Ależ się cieszę :)

      Usuń
  7. Wieczorem zagłosuję! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci, już konkurs jest rozstrzygnięty, zajęłam pierwsze miejsce :)

      Usuń
  8. Będę głosować :)Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci, głosować można było do 5-tego grudnia, ale udało mi się wygrać :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy